Witamy na Forum WaterLife!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Imię:
Dlaczego ty?:
Na ile ogarniasz RP:
Posiadasz komunikator Discord?:
Posiadasz sprawny mikrofon?:
Akcja RP na /me(5 zdań):
Coś o sobie:
Imię:Damian
Wiek;15
Nick:Damianek
Dlaczego ty?: Lubie bardzo mocne akcje RP, jestem dobrym kierowcą , lubię karać małych cj za wykroczenia
Na ile ogarniasz RP: 10/10
Posiadasz komunikator Discord? tak
Posiadasz sprawny mikrofon?:tak
Akcja RP na /me(5 zdań):me wyjmuje kajdanki, me potem, zakuwa podejrzanego, me wyjmuje alkomat , me odpala komputer, me sprawdza dokumenty podejrzanego, me sprawdza ważność AC i OC
Coś o sobie:Mam na imie Damian mam 15 lat mieszkam na wsi interesuje się mechaniką ,sportem i trochę komputerami
Imię: Kasper
Nick: KasperskyYT
Dlaczego ty?: Chciałbym spróbować swoich umiejętności w SAPD
Na ile ogarniasz RP: 9/10
Posiadasz komunikator Discord?: Tak na telefonie i na internecie
Posiadasz sprawny mikrofon?: Tak
Akcja RP na /me(5 zdań): /me Wyciąga Kajdanki Z Pasa taktycznego poczym zakówa delikfenta,/me Puka do szyby poczym Pyta się czy znana przyczyną zatrzymania./me Poproszę dokumenty i zapraszam do radiowozu./me Otwiera komputer i odpala poczym wpisuje dane z dokumentów,/me Oddaje dokumenty,/me Oddaje dokumenty poczym Sprawdza stan pojazdu,/me Poproszę otworzyć bagażnik włączyć długie światła i sprawdza stan techniczny pojazdu.
Coś o sobie: Mam na imię Kacper lat 14. Interesuje się ratownictwem służbami mudorowymi. W wolnym czasie lubię sklejać modele Ratownicze i inne. Moim hobby jest Robienie textury służb ratowniczych do GTA San Andreas(MTA),Farminga Simulator 15/17.
Właściciel KasperskyYT Pozdrawia
Imię:Daniel
Nick:Mirox
Dlaczego ty?:Bo lubie frakcje sapd.Jestem ogarnięty.Umiem jeździć i umiem rozgrywać rp.
Na ile ogarniasz RP:9/10 myśle ze mogę mieć 10/10 ale nik nie jest idealny.
Posiadasz komunikator Discord?:tak
Posiadasz sprawny mikrofon?:tak